Неділя, 2018-11-18, 11:15 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

         Деражнянська ЗОШ №1 І-ІІІ ст.





                                  Головна Мій профіль Вихід
Назустріч 100-річчю
Меню сайту
Статистика

Сценарії заходів

 

                               Вклонімось хлібу-він святий.                                            Вчитель Луцькова Л.В.

                   

                    Мета: поглибити знання учнів про хліб, фольклор, народні звичаї, пов’язані з хлібом;

                                розвивати пам’ять, ерудицію;

                              виховувати дбайливе ставлення до хліба і повагу до хліборобів.  

                                           Скачати:/molodsha/vklonimos_khlibu-vin_svjatij-vikhovna.doc

 

Сьогодні в нашому шкільному Королівстві свято. Свято з нагоди створення нової шкільної сімї. Зустрічайте винуватців свята.

Вчитель Козачок С.В.

Скачати:/nova/pershij_urok_scenarij_2016.docx

 

 

                                        Та земля мила, де мати народила                       Вчитель Петрова В.С.

 

Мета: розширювати коло знань про звичаї і обряди українського народу,
  розвивати творчі здібності, позитивні риси характеру учнів,
  виховувати повагу і прищеплювати любов до народних традицій
  і звичаїв, рідної землі.                                         Скачати:/nova/ta_zemlja_mila_de_mati_narodila.docx

Родинне свято            Вчитель   Семченко В.І.

    Мета: допомогти дітям глибше пізнати світ, збудити прагнення зберегти пам'ять про найдорожчих людей — своїх рідних; розвивати творчі здібності; виховувати гли­боке почуття любові, пошани до батьків, свого роду; допомогти усвідомити, що ми маємо обов'язки перед батьками, і не нехтувати ними.      

Скачати /nova/rodinne_svjato_2-v_klas.docx

Сценарій родинного свята

«Повага шанування старших поколінь – закон нашого життя»    Вчитель Делінда Т.В.

    Скачати :/work/scenarij_rodinnogo_svjata.docx

 

 

 

  •  
  • Сценарій шкільного шоу « Я люблю Україну »
  • Ведуча: Добрий вечір усім, хто зібрався у залі! Радо вітаємо вас на шкільному шоу «Я люблю Україну»! Що ж значить для нас Україна ?
  • Україна – це плескоти тихі Дніпра у туманнім смерканні
  • . Україна – це пісня дзвінка солов’я у саду на світанні.
  • Україна – вербові зелені вінки у півсні над рікою.
  • Україна – це росяне сяйво лугів на світанку зорею
  • . Україна – це шелести житніх ланів, що їх чуєш душею
  • . Україна – це те, що я бачу у снах, чим я марю ночами.
  • Україна – земля, що зігріла мене дитинства роками!
  •               Ведуча : Отож представимо учасників команд! А розпочну із капітанів
  • .  Запрошується капітан першої команди. Ця дівчина – учениця 11 класу, випускниця школи, відмінниця навчання, весела, талановита, чуйна, привітна, учасниця багатьох предметних олімпіад, тендітна брюнетка Діана!
  • Запрошується капітан другої команди. Учень 11 класу, випускник школи, відмінник навчання, симпатичний, ерудований, з почуттям гумору, комунікативний, відвертий, просто красень юнак – Сергій!
  • А тепер запрошуються учасники команд, і їх нам представлять капітани.
  • Представлення команд.
  • (Умови гри: кожна команда має капітана та трьох учасників. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Гра триває 6 раундів. ( Команди мають сектор, що їх підтримає).)
  • Музична вставка.
  • Ведуча: Друзі! Зустрічаймо золотий голос нашої школи, красуню-україночку Тетяну!
  • Звучить пісня «Моя Україна».
  • І раунд
  • Обидві команди отримують репродукції трьох картин. Через дві хвилини вони повинні назвати автора картини та назву.
  • Для першої команди
  • А. І. Куїнджі. «Місячна ніч на Дніпрі» О.Л. Кульчицька. «Діти на леваді» М. С. Ткаченко. «Весна»
  • Для другої команди
  •  І. К. Айвазовський. «Буря»  С. О. Григор’єв . «Воротар»  І. С. Їжакевич. «Мама йде»
  • (Якщо назвали лише картину, а автора ні, отримують 0,5 балів)
  • Відгадати особу.
  • (для першої команди)
  • Ця видатна жінка була поетесою, прозаїком, драматургом, критиком, перекладачкою, фольклористом, видавцем, редактором, істориком. За заслуги в дослідженні української етнографії й збереженні національної культури її було обрано членом Академії наук України у 1925 році. За активну громадську діяльність неодноразово затримувалась царською жандармерією. Її діти уславилися в літературі під псевдонімами Михайло Обачний, Леся Українка, Олеся Зірка.
  • Олена Пчілка
  • (для другої команди)
  • Свій сценічний псевдонім ця видатна українка утворила від назви села, в якому народилася. Вона виступала у трупах М. Кропивницького, М. Старицького, М. Садовського, Державному народному театрі. 1923 року їй, першій з актрис, присуджено звання народної артистки республіки. Її ім’ям було названо театр, відкрито музей – так влада вшанувала її талант і відданість українському театрові, який вона нізащо не хотіла кидати, хоч її запрошували на сцени імператорських театрів.
  • Марія Заньковецька
  • ( Музична пауза після першого раунду )
  • . Ведуча оголошує результати.
  • ІІ раунд
  • Кожному учаснику пропонується перекласти українською мовою запропоноване слово чи словосполучення.
  • Для І команди- Переборщить (передати куті меду ) Напрасная мольба ( даремне благання ) Растрогать (зворушити) Живописный ( мальовничий )
  • Для ІІ команди  1. Истощение ( виснаження )  2. Январская стужа ( січневий холод )  3. Довести до сведения ( довести до відома )  4. Дальновидный ( далекоглядний )
  • Далі команди заготовили слово, правильне лексичне значення якого повинні відгадати.
  • Запрошується перша команда
  • Слово квадрига – 1) колісниця, запряжена чотирма кіньми, 2) астрономічний прилад для вимірювання висоти небесних світил, 3) жінка, народжена в змішаному шлюбі представниками різних рас, має ¾ крові однієї раси і ¼ іншої.
  • (Правильна відповідь – колісниця) А жінка, народжена в змішаному шлюбі, - квартеронка.
  • Запрошується ІІ команда
  • Слово сентенція - 1) пейзажна замальовка, 2) приховане глузування, можливість посміятися з когось чи чогось. 3) повчальний вислів. (правильна відповідь – повчальний вислів).
  • Підводяться підсумки
  • ІІІ раунд
  • Музичний конкурс.
  • Команди слухають мелодії, що звучать. Повинні швидко відгадати пісню. Пропонується по 5 мелодій, за кожну вгадану по 1 балу отримають команди.
  • 1 «Ой на горі два дубки»                                                        1. «Смерека»                                                                           2 «Два кольори»                                                           2. «Пісня про вчительку»  
  • 3 «Час рікою пливе, як зустрів я тебе…»                                                   3. «Червона рута» 
  • 4 «Сину, сину, ангел мій»                                                                         4. «Їхав, їхав козак містом»
  • 5. «Ти казала в понеділок…»                                                   5. «Чорнобривців насіяла мати…»
  • Підводяться підсумки
  • ІV раунд
  • За 2 хвилину відгадати чим більше осіб за підказкою.
  • Для першої- 1 Ярослав Мудрий   2 Петро Могила 3 Леся Українка   4 Ольга Кобилянська 5 Устим Кармалюк 6. Дмитро Вишневецький   7 Богдан Ступка 8 Роксолана   9 Микола Лисенко  10 Сидір Ковпак   11 Валерій Лобановський 12 Андрій Шевченко 13 Іван Франко   14 Архип Куїнджі  15 Олександр Довженко
  • Для другої команди 1 Володимир Великий  2 Михайло Грушевський  3 Марко Вовчок  4 Панас Мирний 5 Богдан Хмельницький   6 Григорій Сковорода  7 Остап Вересай  8 Іван Гонта  9 Ілля Рєпін  10 Олесь Гончар  11 Сергій Ребров  12 Максим Рильський   13 Іван Котляревський  14 Наталія Ужвій 15 Олександр Довженко 15 Нестор Літописець
  • Підводяться підсумки
  • Танець (Виконують учні 8 кл.)
  • V раунд
  • Виносять речі для першої команди. Серед запропонованих повинні знайти та показати, що таке «мелай». (Це кукурудза).
  • (Буряк, картопля, кукурудза, морква, часник, цибуля).
  • Наступними виносять речі для другої команди. Серед запропонованих повинні знайти і показати, що таке «баюр». ( Це пояс). (Шарф, платок, кашкет, баюр, шнурок, краватка).
  • Слова «Мелай», «баюр» - діалектні, тобто слова, які вживаються лише на якійсь території України. Дані слова вживають люди , які проживають на Західній Україні.
  • Далі капітан вибирає одного учасника, який повинен написати правильно слово, запропоноване ведучою.
  • Для першої команди слово « пан’ європейський » (пишеться з апострофом).
  • Для другої команди слово «на - гора» (пишеться через дефіс).
  • Підводяться підсумки
  • VІ раунд
  • Ведуча: слухає питання перша команда.
  • (Вказати, скільки балів на кону дає іншій команді в разі відгадки) (до 5 балів, не більше).
  • Особливу групу реліквій становлять особисті речі видатних історичних осіб. На зберіганні в колекціях музеїв Європи перебувають особисті речі Богдана Хмельницького. Прикрасою експозиції Національного музею історії України є шапка гетьмана. Шапка має вигляд широкого ковпака. Отже, яка висота шапки гетьмана Богдана Хмельницького? (У сантиметрах).
  • Команда дає відповідь, а друга називає більше чи менше число, назване першою командою. (Шапка гетьмана заввишки 27 сантиметрів, а завширшки-31 см).
  • Ведуча: слухає друга команда.
  • Мозаїки Софії Київської є перлиною світового мистецтва. Мозаїчне зображення Оранти В Софії Київській – найбільше за розміром в християнському світі. Яка ж висота постаті Оранти? (у метрах). Команда дає відповідь, інша – каже більше чи менше. ( Висота постаті Оранти Софії Київської -5,5 метрів).  
  • Знову слухає перша команда.
  • На бандурі кобзаря Григоренка з Харківщини було вісім струн. На бандурі Остапа Вересая з Полтави – дванадцять. А скільки струн було на бандурі Грищенка-Холодного теж з Полтавщини? (команда дає відповідь, інша каже , більше чи менше?). (На бандурі Грищенка-Холодного було 45 струн). Слухає друга команда. У Давній Греції для задобрення богів у виняткових випадках (а це початок і переможне завершення війни, неврожай, голод) приносилася надзвичайна жертва – гетакомба. Скільки жертовних тварин передбачала гетакомба? ( Якщо судити з назви, гетакомба передбачала принесення в жертву ста биків, бо з давньогрецької мови це слово так і перекладалося: hekaton- сто, bous- бик.) Додається кількість набраних балів, підводяться підсумки. 
  • Нагородження команд.
  •  
  •                                               Голуб О. А. – учитель української мови та літератури  
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930